Oftest stillede spørgsmål

Oftest stillede spørgsmål

Sponsorater

I WAVES vil vi gerne give en håndsrækning til børn og unge. Derfor støtter vi idræts- og fritidsaktiviteter, som forbedrer mulighederne for alle, der gerne vil motionere.

Herudover støtter vi lokale projekter og tiltag, som på den ene eller anden måde involverer børn og unge på en givende og positiv måde. Det er desuden vigtigt for os, at sponsoratet giver mulighed for et gensidigt samarbejde.

For at sikre, at flest mulige kan få del i vores sponsorater, støtter vi sjældent enkeltpersoner.

 

Vi støtter inden for 3 områder:

• Organiseret idræt

• Skoler og institutioner

• Andre organiserede fritidsaktiviteter

I 2022 prioriterer vi udendørsaktiviteter som involverer naturen og vandet. 

 

Sådan søger du:

Hvis du ønsker et sponsorsamarbejde med WAVES, skal du sende en kort skriftlig ansøgning, hvor du besvarer følgende spørgsmål:

• Hvem er det, der søger?

• Hvem kan få glæde af støtten?

• Hvad skal pengene gå til?

• Hvor mange penge er der behov for?

• Hvordan ser du, at et samarbejde med WAVES kunne foregå?

Mail din ansøgning til info@waves-shopping.dk

 

Ansøgningsfrist:

WAVES skal have modtaget din ansøgning senest 1. april 2022. 

 

I 2022 valgte WAVES at yde sponsorstøtte til:

•   Greve Fodbold - U6

•   Legeheltene

•   Silk Road

•   Greve Pige Garde

Hvor finder jeg toiletter / familierum?

Der findes toiletter i Bilka, ved Konya Kebab, indgang H, på 1. sal ved biografen og ved familierummet.
Ved familierummet findes ligeledes børnetoiletter. Handicaptoiletter findes ved indgang H, ved
familierummet og på 1. sal ved biografen.

Hvor finder jeg en hæveautomat / ATM?

Danske Bank hæveautomat findes ved opgang 2B, Nordea hæveautomat ved indgang D og ATM findes
både uden for indgang A og inden for ved indgang E.

Hvor finder jeg en butiksoversigt, så jeg kan få overblik over butikkerne i WAVES?

Du finder en butiksoversigt på alle infostandere og i papirformat i nærheden af alle infostandere.
Derudover finder du den på waves-shopping.dk

Hvordan udtrækkes vindere ifm. konkurrencer?

Centerkontoret offentliggør alle vindere i WAVES konkurrencer på de medier, hvor konkurrencen
foregår. Har du spørgsmål til konkurrencer eller vindere, skriv da venligst på info@waves-shopping.dk

Hvor længe er der gratis parkering?

Der er gratis parkering – helt uden tidsbegrænsning, så længe du holder i p-båsen i WAVES. Afgiften
refunderes ikke, hvis du ikke overholder reglerne på p-pladsen.

Ved spørgsmål til parkering eller p-afgift – hvem kan jeg kontakte?

Du kan kontakte Centerkontoret enten ved at besøge os på 2. sal på Sundhedsgangen eller ved at skrive
til info@waves-shopping.dk. Du kan også ringe på 43 90 66 46 og lægge en besked til os.

Der har været et uheld – hvem kan jeg kontakte?

Du kan kontakte Centerkontoret på 43 90 66 46 og lægge en besked. Vagten kan kontaktes direkte på
50 80 20 70.

Jeg har observeret en skade i centret – hvem kan jeg kontakte?

Du kan kontakte Centerkontoret eller driften på 43 90 66 46 og lægge en besked.

Jeg har desværre haft en dårlig oplevelse i en butik – hvem kan jeg kontakte?

Mail til os på info@waves-shopping.dk. Skriv venligst i hvilken butik, hvad sagen drejede sig om og
hvornår episoden fandt sted.

Er det muligt at købe et gavekort til WAVES? Og hvor finder jeg info herom?

Ja – gavekort købes i Bog & idé eller her.

Hvor kan jeg læse om aktiviteter/events i centret?

Det kan du her.

Jeg vil gerne søge job i en af butikkerne i WAVES – hvor kan jeg se ledige stillinger?

Det kan du her.

Er der en vagt i centret? Hvor kan jeg finde oplysning om sikkerhed/brandalarm?

Ja, der er vagter i centret. Ordensreglementet hænger ved alle indgange.
Der er brandmeldere i hele centret. Ved udkald ”Der er en kritisk situation” bedes alle kunder gå til
nærmeste udgang og afvente yderligere instrukser i højtalerne. Der er 4 brandzoner i WAVES. Det betyder,
at du sagtens kan shoppe videre i de dele af WAVES, hvor varslingen ikke er aktiv.

Jeg har glemt en ejendel i centret – hvor kan jeg afhente glemte sager?

Hittegods afleveres i Bilkas kundeservice. Det er også her, du skal spørge, hvis du selv har tabt noget.

Er der WiFi i centret? Og mulighed for at oplade min telefon?

Ja – der er gratis WiFi i hele centret. Du kan oplade din telefon i ”Opladeren”, som du finder overfor Imerco Home.

Er det muligt at leje en kørestol? Hvilke handicaphensyn er der i centret?

Ja, bestemt. Ring venligst 43 90 66 46. I WAVES finder du både handicaptoiletter og elevatorer til 1. sal/P-dæk. Ved indgang E er der udover trapper også en rampe til kørestolsbrugere. Tæt på indgang A, B, F, M og L findes handicapparkeringspladser. 

Er der områder uden for centret, hvor det er tilladt at ryge? Og gælder de samme regler for e- cigaretter?

Det er forbudt at ryge inde i WAVES. Der må godt ryges udenfor på WAVES areal – dog ikke ved
indgangene. Dette gælder også e-cigaretter.

Er det muligt at leje et butikslejemål til åbning af egen butik?

Ja, bestemt. Kontakt venligst leasing manager Steen Svanholm på ssv@newsec.dk

Er det muligt at leje et kontorlejemål?

Ja, bestemt. Kontakt venligst Mads Hüsig Jeppesen. Mads.jeppesen@newsec.dk

Er det muligt at leje en fast parkeringsplads?

Nej, det er ikke muligt.

Hvor finder jeg en pakkeboks i centret? Og hvilke pakkebokse er tilgængelige?

Der findes flere pakkebokse i WAVES:
Bilkas pakketårn fra PostNord findes ved indgang K, Budbee ved indgang H og Instabox ved indgang M. Serviceinfo: GLS finder du tæt på indgang E.

Er der legeplads/legeområde i WAVES?

Ja. Over for Café Korn ved indgang M finder du en lille legeplads.
Ved Matas er der et lille TV-hus med tegnefilm for børn.

Er der minigolf i WAVES?

Ja – du finder Minigolf overfor Sportmaster.

Er der spillerum / spillemaskiner i WAVES?

Ja - Spillerummet ligger overfor GLS pakkecenter ved indgang E

Er der børnefoto i WAVES?

Ja – du finder Børne-Foto tæt på indgang M.

Er der TV-hus i WAVES?

Ved Matas er der et lille TV-hus med tegnefilm for børn.

Hvor finder jeg Centerkontoret?

Centerkontoret finder du på 2. sal i Sundhedsgangen. Trapper/elevator findes ved siden af Kiosk Bien.

Hvilket telefonnummer kan jeg kontakte WAVES på?

43 90 66 46 – her kan du lægge besked til både drift, Centerkontor og leje kørestol.

Hvordan kommer jeg til WAVES med offentlig transport?

Med bus: Det er nemt at komme til WAVES med bus. Flere forskellige busser stopper nemlig lige ved vores center. Du kan med fordel benytte dig af 224, 225, 400, 400S samt 600S.
Med tog: stå af på Hundige Station, som ligger lige udenfor indgang E.
Cykel: Selv på cykel er det enkelt og ligetil at komme på shopping hos os. Vi tilbyder cykelparkering tæt ved indgangene. Så er det også oplagt at få lidt ekstra motion på vejen.

Hvordan kommer jeg til WAVES i bil?

Hvis du kommer via motorvejen fra eksempelvis Køge, så skal du blot benytte afkørsel 27. Derfra er der små to kilometer til, at du kan parkere bilen lige foran WAVES. Det tager faktisk i gennemsnit ikke mere end 25 minutter fra eksempelvis Køge og Valby. Kommer du fra Høje Taastrup eller Ballerup? Så skal du kun bruge omkring 15 minutter.

Tilbyder WAVES pendler parkering?

Ja – i samarbejde med Greve Kommune finder du pendlerparkering på taget af WAVES. Bemærk:
Tagparkeringen er lukket om natten i tidsrummet kl. 00.15 - 05.45. Har du brug for at holde tæt ved toget om aftenen/natten henviser vi til de p-pladser, der ligger under tagparkeringen eller ved indgang D på modsatte side. Det er tilladt at holde alle andre steder end på taget i dette tidsrum.

Er der en nærpolitistation i WAVES?

Ja – i Solopgangen tæt på indgang F.